søndag 24. juni 2007

Voi2

Ingrid skriver:

Siste dagen i Voi er igang, i maara drar vi til Tanzania og East-Africa cup. Vi var litt bekymra for at vi maatte dra opp igjen til Nairobi for aa komme oss til Moshi, men vaar gode venn biskop Samson ordna bil til oss. Vi kjorer dermed til grensen og tar buss videre til Moshi.

I gaar var vi paa Safari i Tsavo East. Det hele begynte litt tregt, litt faa dyr syntes vi, men det tok seg opp etterhvert. Vi saa masse elefanter, den storste flokken var paa ca. 30 dyr. Ellers saa vi noen sjiraffer, masse antiloper, gaseller, bofler og helt til slutt saa vi to lover. Det var en lang dag fra tidlig soloppgang til solnedgang, men helt klart en fantastisk opplevelse.

Hittil i dag har vi vaert paa gudstjeneste, full afrika-kirke og masse sang og dans. Jeg fikk treffe igjen mange av vennene mine og de andre i teamet fikk se hvor jeg var mye av tida mens jeg bodde her.

Haaper alle har det bra. Ingrid

3 kommentarer:

Kjetil sa...

Å, det høres så fest ut med gudstjeneste! Lite rocker mer enn salige afrikanere. Kos dere videre!

Karl Edvard sa...

Lykke til med East Africa Cup i morgen. Det blir sikkert knallkjekt!
Bra dere har funnet dere til rette og at dere få besøkt gamle kjente. Slik sett er dere heldige som har slike bekjentskaper fra før. :D
Vil bare si - leopard! :D

Oddrun sa...

dere må heie masse på Yei-laget fra meg, og på de fra Mbale :)
og tilslutt vil jeg også bare si -leopard! ;)